Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Голодонюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Мардар М. Р. 
Маркетингове дослідження споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування [Електронний ресурс] / М. Р. Мардар, Ю. П. Байбак, О. М. Голодонюк // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.112 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Голодонюк О. М. 
Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного коньячного виробництва в умовах кризи [Електронний ресурс] / О. М. Голодонюк, В. О. Бузинський // Економіка харчової промисловості. - 2017. - Т. 9, Вип. 3. - С. 16–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2017_9_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лагодієнко В. В. 
Маркетингова стратегія виведення на ринок інноваційного продукту [Електронний ресурс] / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 696.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лагодієнко В. В. 
Стратегічні рішення просування на ринок інноваційного продукту зі вторинної сировини виноробства [Електронний ресурс] / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 3. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Голодонюк О. М. 
Маркетингові аспекти інноваційного розвитку виноробних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева, Д. О. Бондарчук // Економіка харчової промисловості. - 2020. - Т. 12, Вип. 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2020_12_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського