Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Голодонюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Мардар М. Р. Маркетингове дослідження споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування [Електронний ресурс] / М. Р. Мардар, Ю. П. Байбак, О. М. Голодонюк // Зернові продукти і комбікорми. - 2014. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpik_2014_4_6
| 2. |
Голодонюк О. М. Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного коньячного виробництва в умовах кризи [Електронний ресурс] / О. М. Голодонюк, В. О. Бузинський // Економіка харчової промисловості. - 2017. - Т. 9, Вип. 3. - С. 16–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2017_9_3_4
| 3. |
Лагодієнко В. В. Маркетингова стратегія виведення на ринок інноваційного продукту [Електронний ресурс] / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_6
| 4. |
Лагодієнко В. В. Стратегічні рішення просування на ринок інноваційного продукту зі вторинної сировини виноробства [Електронний ресурс] / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 3. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_3_7
| 5. |
Голодонюк О. М. Маркетингові аспекти інноваційного розвитку виноробних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева, Д. О. Бондарчук // Економіка харчової промисловості. - 2020. - Т. 12, Вип. 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2020_12_4_6
|
|
|